WARTO FOTOGRAFOWAĆ ŚWIAT


Witajcie ponownie Kochani. Temat przyszedł zupełnie przypadkowo. Przeczytałam w internecie artykuł o Polaku, który wygrał konkurs fotograficzny BBC Countryfile
 w Usa.Gratulacje gorące i bardzo się cieszę, że Nasz rodak wygrał i pokazał światu, że POLACY POTRAFIĄ. https://silesion.pl/50-tysiecy-zgloszen-do-bbc-zwycieza-zdjecie-z-katowic-26-03-2018
Pomyślałam sobie,  jak dużo jest podobnych tego typu ludzi, którzy potrafią w tak cudny sposób pokazać przepiękne, unikalne krajobrazy, przyrodę, zwierzaki, ludzi itd i nie będą mieli okazji, pokazać się większemu gronu ludzi. Na szczęście wielu próbuje i pokazuje swoje umiejętności, talent, pewną wrażliwość i obserwację świata wokół. Na pewno warto skorzystać z wielu grup choćby na Facebooku, Google, Instagramie itd. czy założyć własną. Nie ważne zbytnio, z mojego punktu widzenia jest to, jaki to będzie sprzęt fotograficzny. Dla początkującego powinien to być, jak najbardziej prosty i nieskąplikowany a w miarę doświadczenia i często kasy, można sobie pozwolić na zakup czegoś lepszego, bardziej profesjonalnego. Nie zaszkodzi poczytać jakieś poradniki, odwiedzić strony w necie, porozmawiać z innymi, którzy już maja jakąś wiedzę na temat fotografowania. Warto nastawić się pozytywnie i robić swoje. Niech to stanie się NASZĄ PASJĄ, czymś co sprawia Nam przyjemność, relaks i ucieczkę od rutyny szarego dnia. Każda fotka jest ciekawa i wiele nieraz może pokazać. Inspirujmy się od innych ale też wyrabiajmy, SWOJE GUSTA I SWOJE OKO POSTRZEGANIA.
Ja jestem SMARTFOMANIACZKĄ i wszystko co robię obecnie, wszelkie przeróbki, filtry itd.
robię na smartfonie, także FOTOGRAFIE. Mój ulubiony telefon to - SMARTFON Samsung Galaxy Note 8. Nie tylko robi bardzo dobre foty, posiada dodatkowe ustawienia ale także, posiada RYSIK. Rysik pozwala na wiele różnych przeróbek foto, dodawanie napisów itd. Nie jest skomplikowany zbytnio w obsłudze, bardzo intuicyjny, to też jest na PLUS. Jeśli jednak wolisz tradycyjne aparaty foto, to też nie jest źle. Ważne abyś dobrze się z tym czuł, nie miał problemu obsługiwać wszelkie ustawienia tego urządzenia.


Każdy z Nas jest UNIKALNY, inny i to często bywa interesujące w jaki sposób pokazujemy swoimi oczamis świat, który Nas otacza, artystyczną wizję poprzez fotografię.
Zachęcam Cię do wyjścia z domu i rozejrzenia się wokół. Może Ty właśnie znajdziesz coś osobliwego, niespotykanego, COŚ CO INNI PRZEOCZYLI, przeszli obok. Nawet nie zdajesz sobie sprawy z tego, jakie niezwykłości idzie zauważyć i uwiecznić w kadrze obiektywu. Nie tylko dotlenisz się na dworze ale przy okazji, nieraz poznasz swoją okolicę, naturę i dużo innych ciekawych rzeczy. Moje DZIEŁA ZNAJDZIECIE na - Pintereście, Instagramie, czasem na Google. Kiedyś byłam na Tookapic.pl ale obecnie jest to portal płatny. Szukam różnych stron i jeśli coś wiecie, PISZCIE W KOMENTARZACH. 
Swoje foty robię amatorsko, czasem przerabiam programami Androida np. PicsArt. W następnym Blogu, przedstawię Wam wiele fajnych aplikacji w omawianym temacie. Na niektórych fotografiach można też ZARABIAĆ.Są portale gdzie zamieszcza się swoje foty i można sprzedawać. Niestety nie jest to takie proste a i konkurencja ogromna, dużo ludzi zamieszcza masę profesjonalnych nieraz fot, mają niesamowite oko, szczęście, wyczucie chwili, talent.  
 Jeśli ktoś, kiedyś zwróci Nam uwagę dotyczące zrobionej fotki i w dobrej wierze coś DORADZI, nie fochajmy się i może warto wysłuchać. Cały czas PRZECIEŻ SIĘ UCZYMY, ZDOBYWAMY WIEDZĘ. Jeśli już w kadrze aparatu tworzysz fotki to pochwał się, PODZIEL SWOJĄ WIEDZĄ. Z chęcią zobaczę. Znasz jakieś strony o fotografii, fora, portale TEŻ DAJ ZNAĆ. Tak to wygląda z mojej strony, okiem laiczki smartfomaniaczki..Czekam na Twoje wpisy i pozdrawiam. Nie zapomnij DZIŚ, COŚ SFOTOGRAFOWAĆ. NIECH FOTOGRAFIA BĘDZIE Z WAMI 👍😎👍👍
••WAŻNE. INFO. - fotki wykorzystane inne niż moje na Blogu, będą zawsze PODPISANE, dodane LINKI itd,  nie roszczę sobie do nich praw autorskich, służą wyłącznie celom INFORMACYJNYM






ZOBACZ MOJE FOTY  - https://www.instagram.com/eluskawp/?hl=pl oraz 
ZAPRASZAM


Komentarze

  1. to prawda, zdjęcia jak każda forma sztuki i działalności, pozwalają pokazać własny punkt widzenia rzeczywistości i to jest w tym chyba najcenniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się również. Jest to jakaś inna forma sztuki ,osobistego pokazywania świata. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię robić zdjęcia, bo wciągnęłam sie w prowadzenie profilu na instagramie. :) Jeśli lubisz fotografować, na pewno spodoba Ci się blog Jest rudo. :) Tam też znajdziesz poradnik o fotografowaniu smartfonem, polecam mocno. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam Note 8 i uwielbiam. Świetne zdjęcia można nim zrobić, szczególnie jak trochę się go pozna. Tylko przedni aparat mógłby być lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się i głównie ze względu na aparat zmieniłam z Note 4 na Note 8.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dzięki za komentarze, polubienia. Pozdrawiam Cię kimkolwiek Jesteś ••UWAGA. TREŚĆ NA TYM BLOGU JEST OBJĘTA PRAWEM AUTORSKIM, POWIELANIE, WYKORZYSTYWANIE BEZ WIEDZY AUTORA ŹLE WIDZIANE, CO NIE WIADOMO, PYTAĆ ••

Popularne posty z tego bloga

STOP ACTA 2, INFO

SAM JESTEŚ SWOIM STWÓRCĄ

TRUSKAWKOMANIA, CIEKAWOSTKI, FOTY.